صبحانه سرد شامل انواع کوکتل، میوههای تازه، نان پنیر و غیره میشود. تازه کلی مطلب از میوههای لذتبخش و خوشمزه این بازار با طراوت، رستورانهای باکیفیت باقی است که باید ذکر گردد. باغی که در گذشته وسعت زیادی داشته اما بهمرورزمان فقط بخش کوچکی از آن بههمراه عمارتی که حالا تبدیل به موزه سینمای ایران شده، باقی مانده است. این منطقه باغهای فراوانی داشت که متأسفانه امروزه تعداد محدودی از آنها باقی مانده است. سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک شهرداری تهران/شمیرانات/ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: دربند یکی از مسیرهای مهم گردشگری در شمال تهران است که شهروندان بسیاری برای گذران اوقات فراغت به این محله مراجعه می کنند و حفظ ایمنی آنها از موارد مورد اهمیت است. این باغ، با آبشارها و آبنماهای زیبا، جریان دائمی آب و درختان پالم کالیفرنیا، محل مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت است. اما مدتی است که گردشگرانی که برای گذراندن اوقات فراغت به این مکان مراجعه می کنند با قیمت بالای پارکینگ مواجه شدند. گذر زمان و پادشاهان مختلف را می توان در این باغ زیبا دید.در زمان مظفر الدین شاه بعد از ایده گرفتن از مدرسه فلاحت امپراتوری در مسکو ،مظفر الدین شاه مدرسه فلاحت ایران را در این باغ تاسیس کرد. این باغ زیبا، با داشتن حدود 145 هکتار مساحت و انواع گونههای گیاهی و اقلیمهای مختلف و جالب از سراسر جهان، یکی از بهترین مقصدهای گردشگری محسوب میشود. این پارک با 150 هکتار مساحت، یکی از بزرگترین بوستانها در تهران است. آفتابنیوز : علی مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفتهای بوستانهای تهران گفت: تنها بوستانهای دامنه جنوبی البرز و تفرجگاههای درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود. محمد باقری، شهردار کوهستان درباره ساخت و ساز بی رویه در کوهستانهای اطراف تهران در ماههای اخیر به همشهری آنلاین توضیح داد: از سال گذشته تاکنون نه تنها ساخت و ساز غیرمجاز نداشتیم بلکه برخی زمینهای تصرف شده را نیز آزاد کردیم.

ژسوس به لیست خرید رئال مادرید اضافه شد- اخبار فوتبال جها - اخبار ورزشی ... این پارک در شمال غرب تهران قرار دارد و یک محیط زیبا و جذاب برای گردش روزانه است. اما در روزگاری نه چندان دور، به جای خیابانهای شلوغ شمال شهر تا چشم کار میکرد زمینهای زراعی بود و باغهایی سرسبز که روح را تازه میکرد. همشهری آنلاین - ثریا روزبهانی: او پس از تبعید به تهران در سال ۱۳۰۴ از این باغ برای اقامت موقت استفاده میکرد. بخش سرایداری ذر ضلع جنوب شرقی باغ قرار داشته است. بام تهران یکی از بهترین نقاط تهران برای تماشای طلوع و غروب خورشید است به همین جهت در این دو زمان تعداد افراد زیادی را خواهید دید که به این بام مراجعه کرده اند و در سکوت این صحنه آرامش بخش را تماشا میکنند. به گزارش رکنا، چندی پیش واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده خیابان دربند مشغول گشت بودند که دو نفر به آنها مراجعه کرده و اظهار داشتند مرد جوانی در حال باز کردن کلاف در یک خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ است. عدهای دیگر آن را به عنوان کتابی که به صورت باز در مقابل دیدگان گذارده شده باشد میدانند که بیانگر ارزش مطالعه و تحقیق است. ایستگاه مترو بهارستان، یکی دیگر از نزدیک ترین ایستگاه های مترو به عمارت مسعودیه است. مساحت این باغ به قدری زیاد بوده که از شمال به بهارستان، از غرب تا خیابان صفی علی شاه و از شرق به دروازه شمیران ختم می گردید که با گذر زمان از وسعت آن کم و کم تر شد تا اینکه امروزه فقط 11469 مترمربع از آن برجای مانده است.

باغ ایرانی، به شکلی طراحی شده است که در فضای پیرامون آن مرکز خرید واقع شده است. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی که به تهران سفر میکنند حتی برای گشتوگذار میان حس و حال ایرانی، حتما سری به این بازار زیبا و پرقدمت میزنند. به گزارش صدای ایران، این هتلها، دسترسی راحتی به فرودگاه و ایستگاههای مترو دارند؛ بنابراین اگر نتوانستید با خودرو شخصی سفر کنید، اصلاً نگران نباشید. دسترسی به بام شهرک قائم طوری است که در روزهای برفی افراد زیادی بر بالای این بام جمع میشوند و منظره برفی تهران را تماشا میکنند. مجموعه تفریحات و سرگرمی ها در مکانی قرار گرفته است که دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. فتحعلی شاه قاجار برای تفریحات تابستانی خود دستور میدهد تا در منطقهای خوش آب و هوا خارج از شهر تهران که وسعتی بسیار کمتر از امروز داشت یک باغ بسازند. باغ ایرانی یکی از بهترین قسمتهای ایران مال است. پروژه ایران مال در ابتدا متعلق به بانک آینده بوده و بخشی از سهام آن واگذار شده است. قرار است بعد از بهره برداری از پروژه سهام ایران مال در بورس عرضه شود و بانک آینده از سهامداری خارج شود. این باغ با الگو برداری از باغ زیبای شازده ماهان کرمان ساخته شده است. در گذشته این مجموعه، باغ و بناهای متفرقه بسیاری را شامل میشد. اغلب غذاهای خیابانی دربند شامل آش رشته، دل و جگر و لقمههای کوچک کباب میشوند. کوهنوردی، تله سیژ، سورتمه و رستورانهای مختلف که اول ورودی دربند بسیار شیک و مجلل هستن ولی هر چه بالاتر میرسی رستورانها سنتی و قدیمی میشوند از جمله تفریحات دربند است . را نام برد. کودکان و نوجوانان عزیز می توانند با همراهی دوستان و خانواده خود از تفریحات بی نظیر این مجموعه نهایت استفاده را ببرند.

جهت جلوگیری از شیوع این بیماری، بسیاری از تفریحات و مشاغل وابسته به آن با محدودیتهایی روبرو شدند. از دیگر کارهای کریمخان، «برپایی مجدد حصار ارگ و حفر خندقی عمیق در اطراف آن است که توسط استاد غلامرضا تبریزی از معماران معروف آن زمان انجام میپذیرد». همشهری آنلاین - حسن حسنزاده: خیابانها و کوچههای شمال تهران را حالا دیگر با برجها سر به فلک کشیده و مراکز تجاری پر تعداد آن میشناسیم. پسر جوان وقتی راز خانه جنها در شمال تهران را شنید از روی کنجکاوی تصمیم گرفت با دوستانش به آن خانه برود، اما پس از ورود به خانه به طرز مرموزی از ارتفاع ۴ متری سقوط کرد و جان باخت. پارک سرخه حصار از پارک های شرق تهران بوده و دارای فضایی جنگلی می باشد و افراد زیادی برای گردش و استراحت به سراغ آن می روند. وکیل خانواده - وکلا می توانند بعد سپری کردن مدتی از عمر وکالت خود و کسب تجارب لازم به سمت و سوی فعالیت در یکی از رشته های حقوق بپردازند . هرکدام از طبقات این مجموعه تجاری به فعالیت در حوزه خاص خود میپردازد. در و پنجرههای عمارت نیز از چوب ساخته شده و شیشههای رنگی، جلوه زیبایی برای آنها ایجاد نموده است. در این باغ، 4 رستوران وجود دارد که در حین پیادهروی یا استراحت، میتوانید از غذاهای خوشمزه آنها بهره ببرید. شاید باورش سخت باشد که در چندقدمی تهران و در نزدیکی میدان تجریش، بهشتی بکر و رؤیایی وجود دارد که میتوانید خود را در آرامش و زیبایی آن غرق کنید. به دلیل موقعیت مکانی خوب پل طبیعت تعدادی از هتل های تهران مانند هتل هما تهران و هتل پاریز تهران در فاصله ی 8 دقیقه ای از پل قرار گرفته اند که می تواند این انتخاب ها، سفری بی دغدغه را به گردشگران هدیه دهد.

ثبت کاخ گلستان در فهرست میراث بشری از جانب یونسکو (یکشنبه ۲ تیرماه ۱۳۹۲ش / ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳ م) نیز صحه ای بر اهمیت تاریخ و فرهنگ و هنر این مجموعه است. رودخانه با عبور از زیر خیابان ظفر به منطقه میرداماد میرسد که مجموعهای تجاری و نه چنان زیبا بر روی آن بنا شده است. یکی از این پارک ها که به صورت کوهستانی ساخته شده و از میان آن یک آبشار عبور می کند، آبشار تهران در منطقهی 21 تهران است که می توان آن را از بهترین پارک های تهران برای عکاسی دانست. از ایستگاه آخر تله سیژ دربند عبور خواهید کرد. تهران در جستجوی زیبایی یکی از اپیزودهای "طهران تهران" است که توسط داریوش مهرجویی ساخته شده و مهدی کرمپور نیز اپیزود دوم آن را باعنوان "تهران سیم آخر" جلوی دوربین برده است. مرکز خرید بام لند، مجتمعی زیبا در نزدیکی دریاچه چیتگر تهران است. در ایران مال اما همه چیز به خرید و تفریح ختم نمی شود. محمدحسین آجورلو: بیشتر مردمی که تا به حال دیدهام، وقتی نام «توچال» را میشنوند، تصور میکنند درباره همان جایی حرف میزنیم که چند رستوران و فضای بازی و تفریح دارد و در نهایت هم به ایستگاه اول تلهکابین ختم میشود. اما دربند به عنوان یکی از آبادیهای شمیران، تاریخچه پر و پیمانی هم دارد؛ مثل نام «مغمحله» که به بخشی از محله دربند گفته میشد و هنوز هم قدیمیهای شمیران از این نام برای اشاره به بخشی از دربند استفاده میکنند. از بهترین مکانهای پذیرایی و مهمانسراها میتوان فشم، لواسان و درکه را نام برد. کبابخانه گلپایگانی یکی از شناختهشدهترین و بهترین رستوران های تهران است. پارک آبشار، در غربیترین بخش پایتخت قرار دارد که نسبت به سایر بوستانهای شهر تهران تازهساز است. بخش های مختلف این خانه شامل زیرزمین، حوض و چندین اتاق می شوند. مجموعه سعدآباد، از سه مجموعه ورزشی (شامل پارک ورزش، سالن بیلیارد و سالنهای تنیس) تشکیل شدهاست.

سالنهای سینما، زمینهای تنیس و بخشهای مختلف اداری و تأسیساتی، سالن آمفیتئاتر مجموعه سعدآباد، با عنوان ایوان عطار سعدآباد از دیگر محیطهای موجود در مجموعه سعدآباد هستند. جنسهای موجود در این بازار از جنس ابریشم هستند و قیمت برخی از لباسهای آن به چندین میلیون تومان هم میرسد. در ساخت تالار آیینه بازار بزرگ ایران بیش از ۳۸ میلیون آینه گوناگون با زیبایی و ظرافت هرچه بیشتر به کار برده شده است. کار مطالعاتی پل طبیعت در سال ۱۳۸۸ آغاز شد. یکی از دیدنی های تهران که امروزه توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب نموده، پل طبیعت تهران می باشد، ساختار این پل بسیار مدرن بوده و معمار پل برای طراحی آن سنگ تمام گذاشته است، پل طبیعت از روی بزرگراه مدرس گذشته و دو پارک بسیار بزرگ آب و آتش و طالقانی را به یکدیگر متصل می کند. برای بنای پل از مصالح مخصوص و لولههای ویژه استفاده شده و بالاترین استانداردها و ضریب ایمنی برای آن در نظر گرفته شده و براساس قولی که پیمانکار اجرایی طرح داده پل طبیعت از زمان بهرهبرداری ۱۰۰ سال عمر خواهد کرد و در برابر حوادث و بلایای طبیعی حتی زلزله بالای ۷ ریشتری مقاوم است. در آن دوره ظل السلطان با برادرش مظفرالدین شاه و فرزند او اختلاف نظر داشت. حتی گفته میشود در دوره تیمور لنگ بنایی در این محدوده وجود داشته که به آن پارک تیموری میگفتند و به عنوان مهمانسرای دولتی سفرا، حکام و سران سپاه در آن اتراق میکردند. علی محمد مختاری ضمن رد تعطیلی دو هفتهای بوستانها و پارکهای تهران اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین برنامهریزی از سوی شهرداری تهران و سازمان بوستانها و فضای سبز وجود ندارد.

این عمارت از دو فضای درونی و بیرونی تشکیل شده است؛ البته در حال حاضر میتوانید فقط از بخشی از فضای درونی دیدن کنید. استخر مذکور که در حاشیه شمالی حیاط بیرونی واقعشده است در سال ۱۳۳۵ هجری شمسی در جریان سفر زندهیاد دکتر مقدم به اسپانیا، از روی استخر و آبنماهای باغ الحمراء (باغی از دوران صدر اسلام اسپانیا) الگوبرداری و با استفاده از حوض یادشده و تعدادی فواره قدیمی اجرا گردید. ساختمان بیرونی یا همان عمارت تابستانی در ضلع جنوبی این حیاط قرار دارد. مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران ضمن تکذیب تعطیلی دو هفتهای بوستانهای تهران گفت: تنها بوستانهای دامنه جنوبی البرز و تفرجگاههای درکه و دربند تا فردا تعطیل خواهند بود. بنابراین باغ فردوسی که در حال حاضر وجود دارد، تنها بخش بسیار کوچکی از باغ فردوس قدیمی و واقعی است. اهالی نیاوران اغلب این پارک را به دلیل وجود امکانات ورزشی، برای ورزش و نرمش صبحگاهی انتخاب می­کنند. دربند یکی از محلههای تهران است که بیشتر از طرف گردشگران مورد انتخاب قرار میگیرد. فقط کافی است دود و دم تهران بگذارد تا کوههای سر به فلک کشیدهاش را ببینید. به گزارش همشهری آنلاین، همین تهران خودمان فقط به دود و دم و سرب های رقصان در هوایش معروف نیست و هنوز هم مناطق طبیعی زیبایی دارد که می تواند شما را سر ذوق بیاورد. این تله سیژ از اولین ایستگاه که در نزدیکی رستوران چشمه است شروع می شود. اگر می خواهید آن ها را هم می توانید امتحان کنید و از آن لذت ببرید. خبرگزاری آریا - گستره تهران به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه های البرز , تاکسی فرودگاه امام خمینی گونه های مختلف جانوری را در دل خود جای می داد و جالب آنکه نخستین بار تهران، این قریه گمنام به دلیل خاستگاه شکار، مورد توجه سلاطین صفوی بویژه شاه تهماسب صفوی قرار گرفت.

در این پارک حدود ۱۲۰ گونه درخت و درختچه و درخت میوه وجود دارد. در قسمت تاج چیتگر سازهای وجود دارد که به گذر موج چیتگر معروف شده است. علی صالحی با تأکید بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به اجرای سیاستهای دستگاه قضائی در زمینه ارتقا ایمنی ساختمانهای پرخطر، اظهار کرد: این ساختمان یکی از مجموعههای تجاری معروف خیابان ولیعصر تهران است و ۵۰ واحد تجاری در آن مستقر است. نمایشنامه معروف «جعفرخان از فرنگ آمده» از او به جای مانده است. شهره کیانوشراد: ۲۳ سالی میشود که او همجوار کوههای شمال شهر شده و تابلوهایی که با خط خوش این هنرمند بر دیوار و مسیر کوهنوردی گردشگران نصب شده حال و هوای هنری به این منطقه داده است. بارشها در شمال شهر تهران بخصوص در ارتفاعات و کوهستان شمال تهران بصورت برف بود و باعث شد مسیرهای کوهنوردی کاملا سفید پوش شود. با ورود موج تازه بارشها به کشور، شهر تهران نیز بینصیب نماند. آفتابنیوز : بارشها در شمال شهر تهران بخصوص در ارتفاعات و کوهستان شمال تهران بصورت برف بود و باعث شد مسیرهای کوهنوردی کاملا سفید پوش شود. صراط: پسر جوان وقتی راز خانه جنها در شمال تهران را شنید از روی کنجکاوی تصمیم گرفت با دوستانش به آن خانه برود اما پس از ورود به خانه به طرز مرموزی از ارتفاع 4 متری سقوط کرد و جان باخت. در این بین برخی از امامزادههای استان تهران نیز غرفهای برپا کردهاند تا با فعالیتهای مختلف یاد حاج قاسم را زنده نگه دارند. سالها است مسجد علیبن الحسین(ع) دربند تهران دوشنبه شبها با حضور سیدی باصفا و نورانی رونق دیگر میگیرد و مشتاقان زیادی از هر گوشه و کنار شهر، خود را به این مسجد میرسانند تا زنگار روزمرگیها را با اخلاقی که آیتالله ضیاءآبادی میگوید، بزدایند.

امروزه دیگر عکاسی جزو واجبات هر گردش و دورهمی شده است. این بوستان، بالاتر از دریاچه چیتگر قرار دارد و میتواند محلی مناسب برای گردش خانوادگی، دوستانه و تفریح کودکان باشد. این مکان، با داشتن محیطی زیبا و دلنشین، چشماندازهای عالی، جزایر تفریحی، ساحل سنگی و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، محیطی بسیار مناسب برای تفریح و گردش است. این مجموعه جذاب، با بهرهگیری از معماری سنتی و بادگیرهای کویر در کنار معماری مدرن طراحی و ساخته شده است و محیطی دوستداشتنی برای تفریح و خرید است. در حال حاضر، کاخ به عنوان عنصری در میان معماری از هم گسیخته تهران، احاطه شده توسط سازههای گمنام و مدرن قرار گرفته است. این باغ زیبا در عین استفاده از مدرن ترین تجهیزات و فناوری ها در دل خود، یادآور معماری سنتی و زیبای ایرانی می باشد. این باغ زیبا با دو ورودی شیشهای، نمایی منحصربهفرد دارد و قسمت شمالی مجموعه را به دریاچه و آبنمای موزیکال ایران مال متصل میکند. محله دربند با قرار گرفتن در کوهپایههای البرز یکی از زیباترین قطبهای توریستی و تفریحی در سطح منطقه و بینالمللی است که دارای دو رودخانه نیز میباشد. ایرانمال دارای مجموعههای هایپرمارکت، انواع رستورانها، کافیشاپهای متنوع، فوت کورت، استورهای برندهای مطرح بینالمللی و …

اکنون در منطقه عباس آباد رستورانها، بوستان و دریاچههای تفریحی متعددی جانمایی شده تا بتواند به عنوان یکی از مناطق گردشگری تهران بزرگ به حساب بیاید. امکانات این بوستان شامل، مسیرهای پیادهروی و دوچرخه سواری طولانی، مسجد، فضای ورزش و … امامزاده زید: در همین نزدیکیها امامزاده زید قرارگرفته است و با یک پیادهروی میتوانید به آن برسید. کاخ نیاوران: کاخ نیاوران از جاهای دیدنی تهران در منطقه خوش آبوهوای شمیرانات است که در باغی به بزرگی ۱۱ هکتار قرار دارد. جاهای دیدنی دربند، بهترین گزینه برای تفریح و کوهنوردی است که بهراحتی میتوانید سری به آن بزنید و با مناظر شگفتانگیز آن، روح خود را جلا دهید. شگفتانگیزترین چیزهایی که در کاخ گلستان میبینید پیانوهای متعلق به دوران قاجار هستند و همچنین برخی نقاشیهای زیبا از کمالالملک که سرشار از رنگ و مناظر طبیعی است. قبله عالم، دستور داده بود تا برای برپایی مراسم تعزیه و عزاداری امام حسین(ع) و همچنین برگزار کردن هر چه با شکوه تر تاسوعا و عاشورا در ایام محرم همچین محوطه ای را بسازند. اگر هفته ای پر از دغدغه های روزمره و کاری را گذرانده اید و می خواهید به جایی بروید که خود و همراهانتان از شر آلودگی و شلوغی شهر خلاص شوید، به شما دربند تهران را توصیه میکنم. کاخ ارگ گلستان از جمله مهم ترین و مشهورترین بنای تاریخی کشور به شمار می آید که شامل مجموعه ای از آثار و بناهای تاریخی است که در زمان های مختلف ساخته و ایجاد شده است.

این باغ، شامل بهروزترین امکانات روز دنیا، برای پرورش گیاهان میباشد. این رستوران یکی از بهترین رستورانهای دربند میباشد. سفارش و خرید ساندویچ پانل آریا بارون با بهترین کیفیت تولید شده در ایران از طریق شمارههای تماس فروش کارخانه انجام میشود. اما این شهر نیز مانند دیگر استانهای ایران نقاط گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری دارد. روستای تاریخی پـسقلـعه چشم به راه امکانات | گردشگاه بهاری ناصرالدین شاه در تهران کجاست؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن قیمتهای مختلفی را میبینیم. محصولات زیبایی و آرایشی، هایپراستار، لوازم خانگی، محصولات فرهنگی، جواهرات و ساعت، کفش و محصولات چرمی، لوازم دکوراسیون منزل و … هایپر استار ایران مال، وسعت بسیار بالایی دارد و با وجود انواع اقلام مورد نیاز مانند کالاهای خوراکی، خواروبار، محصولات تازه مانند میوه و سبزیجات، محصولات بهداشتی، محصولات خوراکی منجمد، شویندهها، لوازم آرایشی و … اما اهمیت این تالار به دلیل وجود نقاشی رنگ روغن استاد میرزا محمدخان کمالالملک غفاری است که تصویر تالار را با هنرمندی نقاشی کرده است. این باغ دوستداشتنی جاذبههای مختلفی دارد که آن را دیدنیتر کرده است. فتحعلی شاه قاجار، به این باغ علاقه ویژهای نشان میداد و اغلب مدتی از تابستان را در این باغ به سر میبرد. دربند یکی از تفرجگاههای شهر تهران است که به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد در تمام فصول سال به ویژه در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران است. خانه محل اقامت امام خمینی (ره ) در محله جماران تهران به گزارش ایسنا، امروز دهم اسفند چهل و سومین سالروز هجرت سیدروحالله موسوی خمینی از تهران به قم در سال 1357 است. بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن ۴ الی ۵ میلیارد تومان می تواند در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد. شما می توانید به وسیله یکی از ۲ ورودی باغ وارد آن شده و از فضای زیبا و فرح بخش آن کمال لذت و آرامش را ببرید.

کاخ نیاوران در شمال شرقی باغ نیاوران و شمال شهر تهران قرار گرفته است. خبرگزاری میزان-تصاویر دریافتی از پیست اسکی دربندسر گویای اتفاقات امروز در ارتفاعات شمال تهران است که با توجه به حادثه رخ داده در هفته گذشته، درس عبرت نشده است. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از انسداد مسیر منتهی به دربند خبرداد. پس از آن شما به دو روش میتونید جاده سلامت را طی کنید، یکی پیاده و دیگری با استفاده از مینی بوسها و ماشینهای برقی. بنای باغ کتاب تا به حال دو جایزه معتبر معماری را به دست آورده است. درپی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی دو هفتهای اصناف غیر ضروری را تصویب کرد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا رو به افزایش است، اما متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت در مناطق تفریحی و گردشگری هستیم. دربند یکی از مناطق تفریحی شهر تهران است که همه روزه پذیرای تعداد قابل توجهی از گردشگران بود. اختصاص دارد. با توجه به تعداد زیاد سالنها و موزههای طبقه زیرین برج میتوان به این نتیجه رسید که کلیه فضاهای موجود طوری طراحی شدهاند که بیشتر جنبه نمایشگاهی داشته باشند.برج آزادی کجاست؟ تالار آیینه موجود در بخش سنتی ایران مال یکی از بخش های چشم نواز و متفاوت در این مجموعه می باشد. وجه تمایز فرشهای موجود در سرای زمرد، استفاده از رنگهای نو و بدیع میباشد. بازدیدکنندگان عزیز میتوانند تا ساعتها در محیط تجاری این مجموعه به خرید بپردازند و در صورت خستگی از امکانات تفریحی نهایت استفاده را ببرند و روز خوشی را برای خود و خانوادهشان رقم بزنند. بازار بزرگ ایران در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی در منطقه خاورمیانه به عنوان بهترین مال از نظر ابعاد و فضاهای خدماتی تفریحی و فرهنگی برگزیده شده است.